استاندار خوزستان: همچنان در برخی محورهای مواصلاتی استان ضعف پوشش ارتباطی وجود دارد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 16:36
استاندار خوزستان با اشاره به روند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان گفت: با وجود اجرای طرح‌های جدید، برخی جاده‌ها، مناطق روستایی و نواحی کوهستانی همچنان با مشکل پوشش شبکه ارتباطی مواجه هستند.

سید محمدرضا موالی‌زاده شنبه ۱۶ خرداد در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از مهم‌ترین الزامات تحقق عدالت خدماتی در استان است و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به گستردگی جغرافیایی خوزستان افزود: به دلیل قرار گرفتن استان در مسیرهای پرتردد و همچنین پراکندگی روستاها، تقویت پوشش ارتباطی در برخی مناطق همچنان نیازمند تکمیل زیرساخت‌هاست.

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در حوزه ارتباطات در استان اجرا شده است، گفت: با این حال هنوز در برخی مسیرهای جاده‌ای و نقاط روستایی، ضعف آنتن‌دهی و پوشش شبکه وجود دارد که باید برطرف شود.

موالی‌زاده تصریح کرد: توسعه ارتباطات در مسیرهای اربعین و مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های اصلی استان است و این موضوع در تعامل با وزارت ارتباطات پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های جدید ارتباطی در استان گام مهمی در جهت بهبود خدمات بوده، اما تکمیل این زنجیره نیازمند استمرار سرمایه‌گذاری و همکاری دستگاه‌های ملی است.

استاندار خوزستان تأکید کرد: هدف نهایی، دسترسی پایدار و عادلانه همه شهروندان به خدمات ارتباطی در سراسر استان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.