گام نهایی تکمیل مسیر اتصال بزرگراه مرودشت-شیراز به شهید سلیمانی برداشته شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 17:04
مدیرعامل شرکت عمران صدرا با اعلام پیشرفت مطلوب در اجرای پروژه راستگرد اتصال این دو شریان اصلی، خبر داد که پس از تکمیل لایه دوم آسفالت و نصب تجهیزات ایمنی، این مسیر با استانداردهای کامل شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار ساکنان منطقه صدرا قرار خواهد گرفت.

جعفر زاهدی دره شوری امروز شنبه ۱۶ خرداد در حاشیه بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت-شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی، جزئیات فنی و مراحل پیش‌برد این پروژه را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با اشاره به ابعاد این پروژه اظهار کرد: عملیات اجرایی این راستگرد به طول ۸۰۰ متر و عرض ۹ متر که نقش مهمی در اتصال بزرگراه مرودشت-شیراز به شریان اصلی شهید سلیمانی دارد، با پیشرفت مطلوبی همراه است.

وی افزود: تاکنون عملیات خاک‌برداری بیش از ۹۱ هزار مترمکعب و اجرای ۱۰۰۰ تن آسفالت لایه اول در این مسیر به سرانجام رسیده است.

زاهدی دره شوری در تشریح زیرساخت‌های ایجاد شده در این مسیر بیان کرد: این راستگرد با دو خط عبوری و زیرسازی کامل، تاکنون ۶ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع بستر، ۶۰۰ مترمکعب بتن دیوار و اجرای یک دهانه پل ۱۰.۶۰ متری را پشت سر گذاشته است. همچنین ۷۰۰۰ متر نیوجرسی جهت ایمنی مسیر در این مقطع نصب شده است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا در پایان با اشاره به مراحل باقی‌مانده این پروژه گفت: در گام نهایی، اجرای لایه دوم آسفالت، تکمیل دیوارها و کانال‌های بتنی، خط‌کشی، نصب علائم ایمنی و روشنایی و همچنین نصب نیوجرسی‌های باقی‌مانده در دستور کار قرار دارد. این اقدامات با سرعت مناسب در حال تکمیل است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این مسیر استاندارد در اختیار ساکنان و ترددکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.