آغاز نشست‌ گروه‌های فلسطینی و میانجیگران در قاهره

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 17:07
تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش حماس از آغاز نشست‌هایی در قاهره با حضور گروه‌های فلسطینی و میانجی‌ها خبر داد و گفت این رایزنی‌ها با هدف اجرای عملی توافق آتش‌بس و پایان دادن به نقض‌های مکرر آن از سوی رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد نشست‌هایی در قاهره با حضور گروه‌های فلسطینی و طرف‌های میانجی آغاز شده است.

وی گفت که این نشست‌ها با هدفِ قرار دادن توافق آتش‌بس در مسیر اجرای واقعی و عملی برگزار می‌شود.

قاسم افزود: این مذاکرات در ادامه روند مرحله نخست توافق آتش‌بس انجام می‌شود و بر ضرورت تکمیل مفاد توافق تأکید دارد.

سخنگوی حماس همچنین خواستار توقف نقض‌های مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد و تأکید کرد که این موضوع یکی از محورهای اصلی رایزنی‌های جاری در قاهره است.

پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند که هیات بلندپایه جنبش حماس به ریاست خلیل الحیه رئیس این جنبش در نوار غزه عصر روز جمعه به منظور انجام دور جدید مذاکرات آتش‌بس و دیدار با گروه‌های فلسطینی وارد قاهره پایتخت مصر شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.