ادعای سنتکام: دو پهپاد مهاجم ایرانی در تنگه هرمز سرنگون شد

عصر ایران یکشنبه 17 خرداد 1405 - 06:11
اوایل امروز (یکشنبه) نیروهای آمریکا، دو فروند پهپاد انتحاری (یک‌طرفه) ایرانی را که تردد بین‌المللی دریانوردی در تنگه هرمز را تهدید می‌کردند، سرنگون کردند.

ارتش آمریکا در بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس ادعایی را درباره ۲ فروند پهپاد ایرانی در تنگه هرمز منتشر کرد.

به گزارش مهر، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که اوایل امروز (یکشنبه) نیروهای این کشور، دو فروند پهپاد انتحاری (یک‌طرفه) ایرانی را که تردد بین‌المللی دریانوردی در تنگه هرمز را تهدید می‌کردند، سرنگون کردند.

سنتکام در ادامه این بیانیه مدعی شد که نظامیان آمریکایی همچنان در حالت آماده‌باش و موضع دفاعی قرار دارند تا به مقابله با آنچه «اقدامات تهاجمی ایران» خوانده شده، ادامه دهند.

مقامات و مراجع رسمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکنون واکنشی به این ادعا نداشته اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.