حاجی‌‌پور: برای برد یا باخت با برزبل بازی نکردیم

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 08:48
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، گفت: هدف از دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل برزیل برد و باخت نبود.

به گزارش "ورزش سه"، علی حاجی‌پور پس از دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و برزیل که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی دوستانه داشتیم مقابل برزیل و هدف تیم ایران برد و باخت در این مسابقه نبود.

وی با بیان این‌که تیم ایران با هدف هماهنگی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه در این دیدار حاضر شد، تصریح کرد: بازیکنان بعد از مدت‌ها که از شرایط مسابقه دور بودند، کنار هم بازی کردند.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بیشتر هدف قرار گرفتن در شرایط مسابقه بود و به نقاط ضعف و قوت خودمان رسیدیم. در چند روز باقی مانده تا شروع مسابقات روی این نقاط کار می‌کنیم تا ضعف‌ها را برطرف و نقاط قوت را بهتر کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶ در گروه مردان از ۲۰ تا ۲۴ خرداد در برزیلیا به مصاف برزیل (۲۱ خرداد)، بلغارستان (۲۱ خرداد)، آرژانتین (۲۳ خرداد) و بلژیک (۲۴ خرداد) می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.