مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان: تکریم مستمر خانواده‌های شهدا وظیفه ای همگانی است

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 08:48
بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با تاکید بر ضرورت ارتباط میدانی و مستمر با خانواده‌های معظم شهدا، گفت: تکریم، رسیدگی و پیگیری مطالبات این خانواده‌ها یک وظیفه همگانی و اساسی است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، عطا ناوکی در حاشیه دیدار با ۱۳ خانواده از شهدای میناب، افزود: تکریم و رسیدگی به امور این خانواده‌های معزز باید به‌صورت مستمر، میدانی و با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، فرصتی برای بررسی دقیق‌تر مسائل، شنیدن مطالبات و پیگیری درخواست‌های آنان است و بنیاد شهید این موضوع را با اهتمام ویژه دنبال می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده‌های آنان، تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا، ادای دین به ایثار و فداکاری کسانی است که امنیت و عزت امروز جامعه مرهون جانفشانی آنان است.

رییس بنیاد شهید شهرستان میناب نیز در این دیدارها، با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل خانواده‌های شهدا، گفت: بررسی مشکلات این خانواده‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام عبدالرسول قدوسی افزود: دیدارهای چهره‌به‌چهره با خانواده‌های معظم شهدا، با هدف تقویت ارتباط، شناسایی مسائل و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات آنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این دیدارها، مسائل و درخواست‌های ۱۳ خانواده از شهدای جنگ رمضان در شهرستان میناب مورد بررسی قرار گرفت و بر پیگیری مطالبات مطرح‌شده تاکید شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان میناب با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری مرکز هرمزگان واقع شده که در جنگ تحمیلی سوم ۱۷۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.