با اینکه مدام تهدید می کردند من در مجلس بودم | ویدئو

همشهری آنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 08:55
علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه کلانتری کنار بهارستان را زدند و مدام تهدید می‌کردند از روز اول جنگ در مجلس بودم. نمایندگان از روز اول در صحنه‌ بودند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، نیکزاد بیان کرد: من در مجلس مستقر شدم و علی رغم اینکه می‌زدند و تهدید می‌کردند، کلانتری کنار مجلس را زدند. برق ۱۷ شهریور را زدند ولی ما در آنجا بودیم و امورات مجلس را با نماینده‌ها پیش می‌بردیم.

من از روز اول چه در جنگ ۱۲ روزه چه در جنگ ۴۰ روزه و جنگ فعلی در مجلس و در دسترس دوستان، نمایندگان، خبرگزاری‌ها و صداوسیما بودم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.