گلزاده: به بازیکنان ایران افتخار می‌کنم

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 08:58
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، گفت: برزیل یکی از تیم‌های مدعی دنیاست و افتخار می‌کنم به بازیکنان تیم ایران که اینقدر دوستانه و صمیمی کنار هم بازی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمدگل‌زاده پس از دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و برزیل که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: امروز یک دیدار دوستانه با تیم ملی بزریل داشتیم. بعد از مدت‌ها تمرین، نخستین دیدار تدارکاتی تیم ایران بود. در مجموع مسابقه خوبی بود که در پنج ست ۲۵ امتیازی برگزار شد.

وی تصریح کرد: بازیکنان در این دیدار متوجه شدند که در کدام بخش‌ها باید بهتر بازی کنند و از سوی دیگر فهمیدیم که تمرینات سخت جواب می‌دهد.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تمرینات سخت و تمام تلاش‌های تیم ایران به نتیجه برسد و گفت: امیدوارم نتیجه خوبی که لازم است را کسب و دل مردم را شاد کنیم.

گلزاده درباره حریف تدارکاتی تیم ملی گفت: برزیل یکی از تیم‌های مدعی دنیاست و همیشه حرف برای گفتن دارد. امروز پنج ست بازی کردیم و سه بر دو نتیجه را واگذار کردیم. برای من و همه بازیکنان ایران بازی خیلی خوبی بود و شخصا افتخار می کنم به بازیکنان تیم ایران که اینقدر دوستانه و صمیمی کنار هم بازی می کنند و لذت بردیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.