ناکامی شطرنج‌بازان ایران در کسب سهمیه جام جهانی

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:14
شطرنج‌بازان ایران موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جام جهانی نشدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان ادامه یافت و جایگاه نهایی نمایندگان کشورمان مشخص شد.

در این مسابقات که با حضور شطرنج‌بازانی از 26 کشور در 9 دور و به روش سوئیسی برگزار شد، 3 نماینده از ایران در بخش آزاد و یک نماینده در بخش بانوان حضور داشتند که هیچ کدام موفق به کسب سهمیه جام جهانی نشدند.

در دور نهم و پایانی، سینا موحد مقابل الکسی گربنوف به تساوی رسید و آبتین عطاخان در جدال با آرتم اوسکوف شکست خورد. 

بدین ترتیب سینا موحد با 6 امتیاز در رده 19 ایستاد، آبتین عطاخان با 4.5 امتیاز رتبه 64 را به خود اختصاص داد و بردیا دانشور با 2 امتیاز در رده 139 در بین 143 شطرنج‌باز قرار گرفت. همچنین آناهیتا زاهدی‌فر با 3 امتیاز رتبه 89 را از آن خود کرد.

هدایت شطرنج‌بازان اعزامی بر عهده استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.