قدردانی وزیر کشور از نقش فعال پاکستان در میانجی‌گری

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:16
وزیر کشور از تلاش‌های پاکستان در راستای میانجی‌گری قدردانی کرد.

 به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسکندر مومنی وزیر کشورشنبه شب در پایان دیدار با سید محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان گفت: بخشی از سفر وزیر کشور پاکستان به موضوعات دوجانبه اختصاص دارد که امنیت مرزها، مبارزه با مواد مخدر و مقابله با تروریسم از جمله این موضوعات است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه اقتصادی نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد ومقرر شد حجم مبادلات دو کشور از سه میلیارد دلار در سال به 10 میلیارد دلار در سال افزایش یابد. 

سید محسن نقوی،وزیر کشور پاکستان در این دیدار بیان کرد: ایران و پاکستان روابطی برادرانه با یکدیگر دارند وهنگامی که مشکلی برای یکی از برادران پیش می‌آید،برادر دیگر نیز آن را احساس خواهد کرد. امیدواریم این بحران‌ها با تلاش‌های شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، و فیلد مارشال عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش پاکستان، به زودی پایان یابد.

وی گفت: من اینجا هستم تا نامه ویژه‌ای را از سوی فیلد مارشال ژنرال عاصم منیر، فرمانده ستاد ارتش پاکستان و نخست‌وزیر شهباز شریف درباره شرایط فعلی به آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحویل دهم. 

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.