نامه پرسپولیس به اوسمار ویرا

خبرورزشی یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:26
باشگاه پرسپولیس پس از اعلام زمان آغاز تمرینات این تیم، با ارسال نامه‌ای به اعضای خارجی کادر فنی و بازیکنان، خواستار بازگشت هرچه سریع‌تر آنها به ایران شد.

باشگاه پرسپولیس روز شنبه ۱۶ خرداد به طور رسمی اعلام کرد که تمرینات این تیم برای آماده‌سازی جهت ادامه برنامه‌های فصل از فردا (روز دوشنبه) آغاز خواهد شد.

در همین راستا، مسئولان باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به اوسمار ویرا سرمربی این تیم، اعضای خارجی کادر فنی و همچنین بازیکنان خارجی سرخپوشان، از آنها خواسته‌اند هرچه سریع‌تر برنامه بازگشت خود به ایران را اعلام کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه از تمامی نفرات خارجی خواسته است زمان دقیق حضور خود در ایران را مشخص کنند تا مقدمات سفر آنها فراهم شده و بلیت بازگشت‌شان به تهران تهیه شود.

مسئولان پرسپولیس امیدوارند با بازگشت اوسمار و سایر نفرات خارجی، تمرینات این تیم در روزهای آینده شکل جدی‌تر و منظم‌تری به خود گرفته و کادر فنی بتواند برنامه‌های آماده‌سازی خود را با حضور تمامی بازیکنان دنبال کند.

حجت کریمی، عضو هئیت‌رئیسه فدراسیون عصر شنبه ۱۶ خرداد گفته اگر رأی کمیته انضباطی در خصوص شکایت گل‌گهر از چادرملو تأیید شود در آن صورت گل‌گهر نماینده سوم ما در آسیا خواهد بود اما اگر این رأی در کمیته استیناف تغییر کند روش تعیین سومین نماینده کشورمان در آسیا با برگزاری دو مسابقه تعیین خواهد شد.

پرسپولیس نیز به همین دلیل تصمیم گرفته تمریناتش را زودتر آغاز کند.

بیشتر بخوانید: فدراسیون از پرسپولیس می‌ترسد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.