توضیحات استاندار کرمان درباره چرایی عدم تعطیلی روز گذشته کرمان

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:26
استاندار کرمان با اشاره به آلودگی هوای روز گذشته کرمان گفت: تعطیلی ادارات در میانه روز به صلاح نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی طالبی، استاندار کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع آلودگی هوای روز گذشته شهر کرمان و برخی ابهامات مطرح‌ شده درباره تعطیلی ادارات، گفت: بر اساس شاخص‌های آلایندگی، در ساعات ابتدایی روز میزان آلودگی به حدی که مستلزم تعطیلی باشد نرسیده بود و این وضعیت در میانه روز ایجاد شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای تعطیلی در میانه روز، اقدامی کارشناسی و به صلاح نبود افزود: اعمال تعطیلی ادارات در اواسط روز می‌توانست موجب بروز سردرگمی برای مردم، ارباب رجوع و دستگاه‌های اجرایی شود؛ از این رو چنین تصمیمی اتخاذ نشد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد برخی استان‌های دارای شرایط مشابه نیز اقدام به تعطیلی نکرده بودند و بر همین اساس در استان کرمان نیز ترجیح داده شد فعالیت دستگاه‌ها ادامه یابد.

طالبی در پایان تأکید کرد: نقاط ضعف موجود در زمینه پایش، اطلاع‌رسانی و اعلام شاخص‌های آلایندگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا از تکرار مشکلات و سردرگمی‌های ایجادشده برای مردم و رسانه‌ها در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/511/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.