مقر فرماندهی ارتش رژیم اسرائیل هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت.
حزب الله لبنان در بیانیه ای جدید از حمله پهپادی به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک النّاقورة خبر داد.
در بیانیه حزب الله آمده است : رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک "ناقوره" با یک فروند پهپاد انتحاری "ابابیل" هدف قرار دادند.
حمله پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع نظامیان اسرائیلی
حزب الله لبنان همچنین در بیانیه چهارم امروز خود اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه جنوبی شهرک«حداثا» با دو پهپاد تهاجمی ابابیل هدف قرار داده است.
در پنجمین بیانیه حزب الله اعلام شد که تجمع زرهی و محل استقرار نظامیان صهیونیست در حومه جنوب شرقی شهرک"یحمر الشقیف" با موشک و گلولههای توپخانه هدف قرار گرفته است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.