آمریکا بهترین محک برای سنجش ما بود

خبرورزشی یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:14
آلمان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۶ با ادامه روند موفقیت‌هایش، نهمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد؛ نتیجه‌ای که به گفته یولیان ناگلزمن، اعتمادبه‌نفس و آمادگی این تیم را به‌خوبی نشان می‌دهد.

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل آمریکا در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی ۲۰۲۶، این مسابقه را «آزمونی ایده‌آل» برای شاگردانش توصیف کرد. تنها ۳ دقیقه از این بازی گذشته بود که کای هاورتس با ضربه سر دروازه آمریکا را گشود. اما در دقیقه ۳۷ شوت تماشایی آنتونی رابینسون کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم باز هم آلمانی‌ها پیش کشیدند و در دقیقه ۵۷ توسط لروی سانه به گل دیگری رسیدند.

آلمان با این برد، روند آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی را با روحیه‌ای بالا به پایان رساند و ناگلزمن بعد از بازی گفت: «این مسابقه از هر نظر آزمونی ایده‌آل برای ما بود؛ هم به خاطر شرایط بازی و هم به دلیل حریفی که با انگیزه و احساسات فراوان به میدان می‌آید. اکنون به نهمین پیروزی پیاپی خود رسیده‌ایم و این دستاوردی نیست که بتوان آن را بدیهی دانست. بازی مقابل تیمی که میزبان مسابقات است، با رویارویی با سایر تیم‌ها تفاوت دارد. فضای ورزشگاه فوق‌العاده بود و در نهایت هم به نتیجه‌ای خوب دست یافتیم.»

کای هاورتس نیز افزود: «فکر می‌کنم در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و نمایش ما در نیمه دوم حتی بهتر هم شد. اینکه برای نهمین بازی متوالی به پیروزی رسیدیم، باعث می‌شود با اعتمادبه‌نفس زیادی وارد نخستین مسابقه مرحله گروهی شویم. البته در برخی دقایق کمی از کنترل بازی خارج شدیم، اما در مجموع شرایط خوبی داریم و می‌توانیم با خوش‌بینی به ادامه مسیر نگاه کنیم.»

ببینید: خلاصه بازی آمریکا ۱ - آلمان ۲/ میزبان حسابی ژرمن‌ها را اذیت کرد؛ سوپرگل رابینسون!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.