پیشرفت ۲۵ درصدی ساخت ساختمان فرمانداری گلشن

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:31
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات ساخت ساختمان فرمانداری گلشن خبر داد.

مهدی پارسی یکشنبه ۱۷ خرداد در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای یک‌هزار و ۵۲۸ مترمربع و به صورت اسکلت بتنی در ۲ طبقه به همراه زیرزمین در حال ساخت است.

وی با اشاره به میزان هزینه‌کرد این پروژه مهم ساختمانهای دولتی استان افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون بیشاز ۴۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن، حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، درباره مشخصات معماری پروژه نیز گفت: نمای ساختمان ترکیبی از سنگ و آجر نسوز است که علاوه‌بر استحکام، جلوه‌ای مناسب و در شأن کاربری اداری خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرا تصریح کرد: با پیگیری تامین اعتبارات و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، تلاش می‌شود این پروژه در زمان مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

پارسی خاطرنشان کرد: ساختمان فرمانداری گلشن در راستای توسعه زیرساخت‌های اداری این شهرستان در حال احداث است و نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.