مقر فرماندهی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفت

نامه نیوز یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:50
مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در شهرک "ناقوره" هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه ای جدید از حمله پهپادی به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در شهرک النّاقورة خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است : رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش اسرائیل را در شهرک "ناقوره" با یک فروند پهپاد انتحاری "ابابیل" هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه چهارم امروز خود اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را در حومه جنوبی شهرک«حداثا» با دو پهپاد تهاجمی ابابیل هدف قرار داده است.

در پنجمین بیانیه حزب الله اعلام شد که تجمع زرهی و محل استقرار نظامیان صهیونیست در حومه جنوب شرقی شهرک"یحمر الشقیف" با موشک و گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفته است.

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.