حمله به ترامپ در آستانه یک قهرمانی تاریخی | در همان کاخ سفیدت بمان!

همشهری آنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:15
«در کاخ سفید بمانید»؛ استیون اِی. اسمیت به ترامپ هشدار داد که اگر برای تماشای فینال NBA حاضر شود، ممکن است جنجال و آشوب زیادی به راه بیفتد.

به گزارش همشهری آنلاین، «به گفته یکی از تحلیلگران ESPN، در حالی که نیکس تنها چند قدم با کسب یک قهرمانی تاریخی فاصله دارد، جوّ ورزشگاه مدیسن اسکوئر گاردن به‌شدت هیجانی و ملتهب شده است.»

نیویورک نیکس در آستانه پایان دادن به یکی از طولانی‌ترین دوره‌های بدون قهرمانی در ورزش حرفه‌ای قرار دارد، اما به گفته استیون اِی. اسمیت، ممکن است داستان مهم دیگری بر بازی سوم فینال NBA در مدیسن اسکوئر گاردن سایه بیندازد.

این گزارشگر و تحلیلگر باسابقه ESPN به‌طور علنی از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ خواسته است در برنامه خود برای حضور در این مسابقه تجدیدنظر کند. او معتقد است که فضای حاکم بر بازگشت نیکس به خانه (نیویورک) به‌خودیِ خود آن‌قدر پرشور و پرهیجان خواهد بود که نیازی به توجه و حاشیه‌های اضافی ناشی از حضور یک رئیس‌جمهور ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.