مخالفت با 3 بند از طرح بلیت رایگان مترو و بی آرتی برای شهروندان

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:20
اعضای شورای شهر، با 3 بند از طرح بلیت رایگان مترو و اتوبوس های بی آر تی برای شهروندان تهرانی مخالفت کردند.

علیرضا نادعلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز شورای شهر تهران، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا، بندهای طرح «اصلاح مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران» به رأی گذاشته شد و تا این لحظه بندهای یک، 2 و 3 با رأی مخالف اعضا مواجه شد.

وی ادامه داد: بر اساس بندهای یک و 2 این طرح، شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض و دیون شهری با تأیید شهرداری تهران و همچنین تمامی شهروندان ساکن یا شاغل در تهران در صورت احراز رتبه در باشگاه شهروندی شهرداری تهران شامل 100 درصد تخفیف میشدند و میتوانستند از مترو و اتوبوس های بی آرتی به طور رایگان استفاده کنند. 

به گفته نادعلی، بند 3 نیز اعمال تخفیف 100 درصدی برای شهروندان دهک یک تا 5 بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.