مخالفت شورای شهر تهران با بلیت رایگان مترو و بی آر تی

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:35
اعضای شورای شهر، با سه بند از طرح بلیت رایگان مترو و اتوبوس های بی آر تی برای شهروندان تهرانی مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه روز یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ شورای شهر تهران، بندهای طرح «اصلاح مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران» به رأی گذاشته شد و بندهای یک، ۲ و ۳ با رأی مخالف اعضای شورا مواجه شد.

بر اساس بندهای یک و ۲ این طرح، شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض و دیون شهری با تأیید شهرداری تهران و همچنین تمامی شهروندان ساکن یا شاغل در تهران در صورت احراز رتبه در باشگاه شهروندی شهرداری تهران شامل ۱۰۰ درصد تخفیف می شدند و می توانستند از مترو و اتوبوس های بی آرتی به طور رایگان استفاده کنند.

بند ۳ نیز اعمال تخفیف ۱۰۰ درصدی برای شهروندان دهک یک تا ۵ بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.