تجاوز زمینی ارتش صهیونیستی به اطراف نبطیه لبنان

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:36
رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه لبنان تجاوز زمینی علیه مناطق اطراف نبطیه را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت صهیونیستی والا گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی عملا عملیات تجاوز زمینی خود را در اطراف شهر نبطیه در جنوب لبنان آغاز کرده است.

علاوه بر تجاوز زمینی، جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه الدویر در نبطیه را بمباران کردند. تصاویری از ویرانی های برجای مانده در این حملات منتشر شده است.

این در حالی است که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در یک موضع گیری گستاخانه خواهان بمباران ضاحیه جنوبی بیروت و یا بعلبک شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.