سفیر ایران در مکزیک تایید کرد؛ ویزای تیم ملی ساعتی است

همشهری آنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:37
سفیر ایران در مکزیک مدعی شده که بازیکنان بلافاصله بعد از بازی باید به این کشور برگردند.

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که روز گذشته مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال اعلام کردند که تیم ملی اجازه خواهد داد ۲۴ ساعت قبل از بازی به امریکا برود و تا روز بعد از بازی هم می‌تواند در این کشور بماند اما ابوالفضل پسندیده سفیر ایران در مکزیک صحبت متفاوتی انجام داده است.

به نوشته گاردین، سفیر ایران در مکزیک گفت که به اعضای تیم اطلاع داده شده است که بر اساس شرایط ویزاهایشان، باید در همان روزی که مسابقه دارند وارد خاک آمریکا شوند و همان روز نیز آن را ترک کنند.

ابوالفضل پسندیده، فرستاده ایران، به خبرنگاران گفت: «ما می‌توانیم صبح وارد شویم و باید همان روز خارج شویم.»

این اظهارات با گفته‌های پیشین امیرمهدی علوی، سخنگوی تیم در تضاد است. علوی گفته بود: «ویزای صادرشده برای تیم ملی از نوع چندبار ورود (Multiple Entry) است و تیم ملی یک روز پیش از نخستین مسابقه به محل برگزاری بازی خواهد رسید و برای مسابقات بعدی نیز دو روز پیش از هر بازی وارد محل مسابقه خواهد شد.»

مقررات فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای جام‌های جهانی تصریح می‌کند که سرمربی هر تیم باید در محل برگزاری مسابقه و در روز قبل از بازی، در یک نشست خبری شرکت کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.