برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در پایاب سد آیدوغموش

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:37
تبریز- رئیس اداره بهره‌برداری و نگهداری سد و شبکه آیدوغموش از آغاز عملیات کنترل، پایش و صیانت از منابع آبی و شبکه آبیاری همزمان با شروع فصل آبیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانی روز یکشنبه اظهار کرد: در راستای حفاظت از منابع آب و جلوگیری از تضییع حقوق بهره‌برداران قانونی، عملیات قلع‌وقمع برداشت‌های غیرمجاز همانند سال‌های گذشته در محدوده پایاب سد آیدوغموش آغاز شده است.

وی افزود: این اقدامات با همکاری عوامل انتظامی و اکیپ‌های اجرایی در حال انجام بوده و هدف از اجرای آن، جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی، توزیع عادلانه آب و صیانت از شبکه آبیاری در فصل بهره‌برداری است.

رمضانی تأکید کرد: پایش مستمر شبکه و برخورد با هرگونه تخلف در حوزه برداشت آب، به‌صورت مستمر در دستور کار مجموعه بهره‌برداری و نگهداری سد و شبکه آیدوغموش قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.