حجاج هرمزگانی از فرودگاه شیراز باز می‌گردند

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:55
مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: حجاج هرمزگانی امسال از فرودگاه شیراز به کشور باز می‌گردند و به صورت زمینی از شیراز به هرمزگان منتقل خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی اصغر دهقانی افزود: با توجه به ادامه تعطیلی فرودگاه‌های هرمزگان از زمان جنگ تحمیلی سوم، حجاج هرمزگانی با پنج پرواز از جده به شیراز منتقل خواهند شد.

وی گفت: امسال ۶۵۰ نفر از هرمزگان در پنج کاروان برای حج تمتع اعزام شده‌اند.

دهقانی افزود: ۳۹۸ تن از زائران هرمزگانی خانم و ۲۵۲ تن آقایان هستند.

وی گفت: زائران هرمزگانی از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت به صورت زمینی به زاهدان و از آنجا با ۳ پرواز به مدینه منتقل شدند.

مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: زائران هرمزگانی پیش از حضور در مکه، هفت روز در شهر مدینه حضور داشتند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.