عزیزی: تا عقب‌نشینی خفت‌بار اسرائیل نبرد ادامه دارد

الف یکشنبه 17 خرداد 1405 - 11:57
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: آمریکا راهی جز تن دادن به اراده ملت ایران و جبهه شجاع مقاومت نخواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

"در دیدار با سید عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله لبنان در ایران تاکید کردم نبرد جبهه مقاومت تا عقب نشینی خفت بار رژیم صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.

آمریکا راهی جز تن دادن به اراده ملت رشید ایران و جبهه شجاع مقاومت نخواهد داشت."

ابراهیم عزیزی , کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , حزب‌ الله لبنان ,

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.