اعضای یک جوان ۱۹ ساله در شهرکرد اهدا شد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:32
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اهدای اعضای یک جوان ۱۹ ساله در شهرکرد خبر داد.

پانته‌آ رمضان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا از انجام عمل اهدای عضو در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: سومین اهداکننده عضو در سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری، مهدی عسگری پردنجانی با ۱۹ ساله سن بود که به دنبال سانحه رانندگی در بیمارستان بستری و به دلیل خونریزی و مرگ مغزی، فرآیند اهدای عضو برای آن صورت گرفت.

مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: پس از انجام فرآیند رضایت از خانواده وی، جداسازی عضوهایی هم‌چون کبد و کلیه انجام گرفت و این اعضای جداسازی شده به استان فارس فرستاده شد تا عمل پیوند عضو در فرد گیرنده‌ عضو انجام شود.

انتهای‌ پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.