جلسه مجلس با دولتی‌ها درباره ناترازی انرژی و سوخت

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:48
نشست مجازی مجلس با وزیر نفت درباره مسئله‌ی انرژی برگزار شد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پیش جلسه وبیناری مجلس با حضور محسن پاک‌نژاد وزیر نفت و اسماعیل سقاب‌اصفهانی رئیس سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار شد.

در این جلسه، سیاست‌ها و اقدامات دولت برای پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت و راهکارهای عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه بررسی شد.

به گزارش تسنیم، این پنجم جلسه وبیناری مجلس با وزرای دولت بعد از جنگ تحمیلی سوم برای حل مشکلات مردم است. نمایندگان تا کنون در این جلسات مجازی میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و راه بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.