به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی بیات، رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در نشست خبری خود در ساختمان کوثر ، ضمن گرامی داشت یاد رهبر و فرماندهان و شهدای مدرسه میناب، اظهار کرد: در نهاد ریاست جمهوری، بهویژه در یک سال اخیر که کشور دچار شرایط ویژه بوده است، سعی میشود که با تداوم خدمترسانی، به حفظ عملکرد دولت، ارتقای عملکرد دولت و یاریرسانی به رئیسجمهور پزشکیان کمک کند و در حفظ انسجام اجتماعی مؤثر باشد.
ویافزود : اگر خدای نکرده انسجام اجتماعی خدشهدار شود دولت نمی تواند ارائه خدمت کند، لذا بر اساس نظرسنجیها، حداقل در دوره جنگ تحمیلی سوم و قبلتر از آن، در موضوع مربوط به رضایت از خدمت، که شاید لازم باشد بیشتر درباره آن صحبت شود.
رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر موضوع ارتباطات را یک پیوست دوطرفه ببینیم، طبیعتاً روابط عمومی همواره وظیفه انتقال اطلاعات از سمت دولتمردان را بر عهده دارد. ما قرار است اطلاعات را از سمت مردم به دولت منتقل کنیم؛ یعنی اساساً یک اقدام اطلاعاتی مبتنی بر اطلاعات، نه اطلاعاتی که ناظر بر دادههای صرف باشد، بلکه ناظر بر مطالبات مردمی و تلاش برای این است که بتوانیم اطلاعات را در فرایندهای تصمیمگیری مؤثر و تأثیرگذار کنیم.
وی بیان کرد: اگر بخواهم به عقب بازگردم، در شروع دولت چهاردهم گویا یک اختلال ارتباطی میان مردم و دولت وجود داشت. زمانی که کارشناسان بحث میکردند که چرا این اتفاق افتاده است، بلافاصله پاسخ میدادند که دلیل آن قطعاً، ضعف کارآمدی دولت در ادوار گذشته بوده است. یعنی مردم زمانی که میبینند با دولت ارتباط برقرار میکنند اما اساساً مسئله و مشکلشان پابرجا میماند، در نتیجه دیگر به دولت مراجعه نمیکنند.
در حال تکمیل









