خداحافظی احمد جمشیدیان با طلایی‌پوشان/ اولین چهره‌ای که از سپاهان جدا شد!

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:50
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان چهره نام آشنای فوتبال که فصل گذشته به عنوان مدیر تیم روی نیمکت سپاهان حضور داشت، شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود جدایی اش از جمع طلایی پوشان را اعلام کرد.

مدیر تیم سپاهان در این پست ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم از هواداران تشکر و با آنها خداحافظی کرد!

این در حالی است که مدیران باشگاه سپاهان با جدایی جمشیدیان مخالفت کرده‌اند اما ظاهرا تصمیم او در این خصوص جدی است و به همین خاطر چنین موضوعی را در صفحه شخصی‌اش انتشار داده است.

باید دید واکنش مدیران باشگاه سپاهان به جدایی جمشیدیان و کناره گیری او از سمت سرپرستی تیم چیست و این ستاره سابق طلایی پوشان چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

2458180

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.