بقائی: ما به هرگونه‌ حمله‌ای پاسخ خواهیم داد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 14:13
سخنگوی وزارت خارجه در مصاحبه با سی‌ان‌ان تاکید کرد که ایران به هرگونه حمله‌ای با تمام توان پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه خبری "سی‌ان‌ان" با بیان اینکه مشکل اصلی ایران در مذاکرات با واشنگتن، مواضع متناقض آن است، گفت: تبادل پیام‌ها میان ایران و آمریکا از طریق میانجی پاکستانی همچنان ادامه دارد، اما روند مذاکرات به دلیل تغییر مکرر مواضع واشنگتن با دشواری‌های زیادی مواجه شده است.

بقائی با اشاره به وجود نقاط اختلافی در مذاکرات اظهار داشت: موضوع اصلی این است که آمریکایی‌ها باید حقوق ایران را به رسمیت بشناسند، از جمله حق غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای در چارچوب معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT).

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بیان کرد که در حالی آمریکایی‌ها درباره دارایی‌های بلوکه‌شده ما صحبت می‌کنند، حاضر نیستند هیچ امتیازی در این زمینه بدهند.

وی در ادامه با اشاره به نقض آتش‌بس از سوی آمریکا گفت: واشنگتن با حمله به کشتی‌های ما آتش‌بس را نقض می‌کند و ما به هرگونه حمله‌ای پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.