«پیک امید» میهمان کودکان مناطق محروم خراسان شمالی شد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 14:26
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از آغاز به کار پیک امید برای فصل تابستان در مناطق محروم این استان خبر داد.

نرگس برهمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیک امید از روز گذشته فعالیت خود را از شهرستان بام و صفی آبادی در این استان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این طرح، تریلی تئاتر در مناطق محروم استان حضور پیدا خواهد کرد و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ... را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کند.

برهنمد ادامه داد: در قالب طرح پیک امید، ۲۳ برنامه در شهرستان های بام و صفی آباد، راز و جرگلان مانه و سملقان و فاروج اجرا می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایجاد نشاط، تقویت خلاقیت و گسترش عدالت فرهنگی از اهداف اجرای برنامه های پیک امید در استان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.