ریکاوری با طعم جنگندگی در تمرین امروز تیم امید

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 15:24
تهران- ایرنا- اعضای تیم فوتبال امید ایران، تمرینات خود در اردوی ترکیه را با جنگندگی و انگیزه ادامه می‌دهند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، اعضای تیم فوتبال امید ایران پس از بازی درون تیمی روز گذشته، در اردوی آنتالیا به ریکاوری پرداختند.

ملی‌پوشان زیر ۲۳سال از ساعت ۱۲ امروز زیر تابش آفتاب به تمرین یک ساعته‌ای پرداختند که چاشنی کری‌خوانی در هنگام بازی در ابعاد کوچک وجود داشت. شاگردان حسین عبدی پس از ریکاوری در سه گروه ۸ نفره بازی سبکی را برای ۱۵ وطبقه انجام دادند که با پیروزی تیمی که رنگ مشکی بر تن داشت، همراه بود.

جنگندگی و انرژی قابل توجه بازیکنان در جریان تمرین امروز از نکات بارزی بود که توجه کادرفنی را به خود جلب کرد تا امیدواری برای موفقیت در مسیر بازی های آسیایی ۲۰۲۶ بیش از پیش شود.

تیم امید طبق برنامه از پیش تعیین شده تا پنجشنبه هفته جاری تمرین خواهد داشت و سپس روز جمعه به تهران باز می‌گردد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.