به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، اعضای تیم فوتبال امید ایران پس از بازی درون تیمی روز گذشته، در اردوی آنتالیا به ریکاوری پرداختند.
ملیپوشان زیر ۲۳سال از ساعت ۱۲ امروز زیر تابش آفتاب به تمرین یک ساعتهای پرداختند که چاشنی کریخوانی در هنگام بازی در ابعاد کوچک وجود داشت. شاگردان حسین عبدی پس از ریکاوری در سه گروه ۸ نفره بازی سبکی را برای ۱۵ وطبقه انجام دادند که با پیروزی تیمی که رنگ مشکی بر تن داشت، همراه بود.
جنگندگی و انرژی قابل توجه بازیکنان در جریان تمرین امروز از نکات بارزی بود که توجه کادرفنی را به خود جلب کرد تا امیدواری برای موفقیت در مسیر بازی های آسیایی ۲۰۲۶ بیش از پیش شود.
تیم امید طبق برنامه از پیش تعیین شده تا پنجشنبه هفته جاری تمرین خواهد داشت و سپس روز جمعه به تهران باز میگردد.













