۹ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی هرمزگان پرداخت شد

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:04
بندرعباس - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ۹ هزار میلیارد ریال از مطالبات سال گذشته موسسات درمانی بخش دولتی، خصوصی، خیریه و نظامی این استان توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است. 

دکتر غلامعباس مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در استان هرمزگان با تعداد ۹۳۲ مرکز درمانی خصوصی و دولتی طرف قرارداد هستیم و خدمات مورد نیاز بیمه‌شدگان را از این مراکز خریداری می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هدف‌گذاری سازمان، تسریع در تسویه مطالبات موسسات طرف قرارداد به‌منظور پایداری زنجیره خدمات درمانی و رضایت بیمه‌شدگان است که با جدیت در حال انجام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: امیدواریم ارائه‌کنندگان خدمت نیز با حفظ صبر و تعاملات مثبت خود همچون گذشته در جلب رضایت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه موفق باشند.

کسب رتبه برتر کشوری هرمزگان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان ادامه داد: این مجموعه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با محوریت مدیریت بحران، پایداری خدمات، پاسخگویی به مراجعان و آمادگی سازمانی انجام شد، رتبه اول کشور را کسب کرد.

مومنی با اشاره به نتایج این ارزیابی اظهار کرد: کسب این عنوان ارزشمند، نتیجه مستقیم تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران پرتلاش ما در بخش‌های درمانی، اداری، پشتیبانی و خدماتی است که در سخت‌ترین شرایط نیز ارائه خدمات به بیمه‌شدگان را در اولویت قرار دادند.

۹ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی هرمزگان پرداخت شد

وی افزود: در روزهایی که کشور با شرایط ویژه و بحرانی مواجه بود، همه کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با احساس مسئولیت، انسجام سازمانی و روحیه جهادی، زمینه تداوم ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان را بدون وقفه فراهم کردند و این تلاش‌ها در سطح ملی مورد توجه و قدردانی قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: پایداری خدمات درمانی، پاسخگویی مناسب به مراجعان، آمادگی مراکز درمانی در مدیریت شرایط بحرانی و حفظ کیفیت خدمت‌رسانی از مهم‌ترین عواملی بود که در کسب این رتبه نقش داشت.

مومنی ضمن قدردانی از همه کارکنان و کادر درمان تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: این موفقیت متعلق به یک فرد یا یک مجموعه خاص نیست، بلکه دستاوردی جمعی برای همه همکارانی است که با تعهد، تخصص و روحیه خدمت‌رسانی در مسیر تامین سلامت بیمه‌شدگان گام برداشتند.

وی تاکید کرد: این افتخار، مسئولیت ما را در مسیر ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان سنگین‌تر می‌کند و تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، خدماتی شایسته‌تر و مطلوب‌تر به مردم شریف هرمزگان ارائه دهیم.

به گزارش ایرنا، مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به بیش از ۵۰ درصد از جمعیت این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.