روابط عمومی اتوبوسرانی اعلام کرد: میانگین نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران به ۸۳ درصد رسید و مناطق ۲، ۱۳ و ۱۷ با نوسازی ۱۰۰ درصدی در وضعیت مطلوب قرار دارند.
خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی اتوبوسرانی؛ آخرین آمار نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران، میانگین نوسازی ناوگان در مناطق ۲۲ گانه شهر به ۸۳ درصد رسیده است.
در این میان، مناطق ۲، ۱۳ و ۱۷ با تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی ناوگان، در وضعیت مطلوب قرار دارند و بخش قابل توجهی از مناطق نیز به سطح بالایی از نوسازی دست یافتهاند.
توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش ایمنی سفرهای شهری، بهبود رفاه شهروندان و کاهش آلایندگیهای زیستمحیطی بهصورت مستمر در حال انجام است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.