حمله سنگین رژیم صهیونیستی به ضاحیه

الف یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:24
ارتش اسرائیل از حمله به اهدافی در ضاحیه در جنوب بیروت پایتخت لبنان خبر داد.

به گزارش فارس؛ منابع خبری از وقوع چندین انفجار در ضاحیه جنوبی در بیروت خبر داده‌اند.رسانه های اسرائیلی می‌گویند، در این حمله آپارتمانی در منطقه المریج در ضاحیه با سه موشک هدف قرار گرفته است. این منابع ادعا کردند که هدف مورد نظر یک مرکز فرماندهی و کنترل حزب الله بوده است. همزمان ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کرد که ضاحیه را هدف قرار داده و گفته، ما در حال حاضر به زیرساختهای حزب الله در جنوب بیروت حمله می‌کنیم.

دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه ای‌اعلام کرد، ارتش اسرائیل، تحت هدایت نتانیاهو و اسرائیل کاتز وزیر جنگ این رژیم، حمله‌ای را به مقر حزب الله در حومه جنوبی بیروت انجام داده است.

دفتر نخست وزیری اسرائیل مدعی شده، حملات به حومه جنوبی پاسخی به آتش حزب الله به اسرائیل است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.