تخصیص ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار دولتی به متروی اسلامشهر

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:29
اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه متروی این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای جذب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه دارد.

به گزارش ایرنا نورالله طاهری روز یکشنبه در بازدید اعضای شورای تامین امنیت اسلامشهر از روند ریل‌گذاری متروی این شهرستان و ایستگاه چهاردانگه، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه یکی از مطالبات مهم شهروندان است و مردم انتظار دارند هرچه سریع‌تر از خدمات مترو بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۱ درصدی پروژه افزود: بخش عمده تجهیزات مورد نیاز از جمله ریل و متعلقات آن در سال گذشته تأمین شده و عملیات اجرایی این طرح ملی با روند مطلوبی در حال انجام است.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان شهرداری‌های اسلامشهر و چهاردانگه برای تسریع در اجرای عملیات ریل‌گذاری و تکمیل ایستگاه چهاردانگه تأکید کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود عملیات ریل‌گذاری تا یک ماه آینده از محدوده ایستگاه چهاردانگه عبور کند.

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان به متروی اسلامشهر توسط دولت

طاهری به پایان عملیات اجرایی شفت حفاری مترو در ابتدای خیابان شهید صیاد شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری این شفت در آینده نزدیک، مسیر مذکور بازگشایی خواهد شد که می‌تواند نقش مؤثری در روان‌سازی ترافیک این محدوده داشته باشد.

شهرستان اسلامشهر با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزارنفر درجنوب غرب استان تهران قرار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.