۶ رشته قنات شهر قوشچی به بهره‌برداری رسید

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:40
با حمایت و پیگیری شهین جهانگیری نماینده ارومیه در مجلس؛ ۶ رشته قنات شهر قوشچی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح احیا، مرمت و توسعه قنوات شهر قوشچی با حضور شهین جهانگیری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد

در راستای اجرای طرح احیای قنوات توسط بنیاد علوی و با پیگیری‌ها و حمایت‌های شهین جهانگیری، تعداد ۶ رشته قنات در شهر قوشچی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان مورد مرمت، لایروبی، کول‌گذاری و احداث استخر ذخیره آب قرار گرفت

این طرح با استفاده از تسهیلات کم‌بهره و مشارکت بهره‌برداران قنوات به اجرا درآمده و زمینه بهره‌مندی کشاورزان منطقه از منابع آبی پایدار را فراهم کرده است.

با بهره‌برداری از این پروژه، بیش از ۳۰۰ هکتار از باغات و اراضی کشاورزی شهر قوشچی تحت پوشش آبیاری قرار گرفته و امکان توسعه و افزایش تولیدات بخش کشاورزی در این منطقه فراهم خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.