رهاسازی آب کشاورزی در جاده روستای تاکر خط قرمز است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:49
نور- بخشدار بلده با صدور یک ضرب‌الاجل مشخص به کشاورزان و دهیاری روستای تاکر هشدار داد که هرگونه رهاسازی آب کشاورزی در محور ارتباطی این روستا، تهدیدی جدی ایمنی جاده‌ها و جان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره طالبی عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت نهرهای کشاورزی با صدور یک ضرب‌الاجل مشخص به کشاورزان و دهیاری روستای تاکر هشدار داد که هرگونه رهاسازی آب کشاورزی در محور ارتباطی این روستا، تهدیدی جدی برای ایمنی جاده‌ها و جان شهروندان محسوب می‌شود و باید هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی نهر همجوار با جاده اقدام شود.

بخشدار بلده در این جلسه با انتقاد از بی‌توجهی برخی کشاورزان به تذکرات پیشین تأکید کرد: آب رها شده روی جاده نه تنها آسفالت و زیرساخت‌های راه را تخریب می‌کند، بلکه خطری قریبالوقوع برای خودروها و عابران ایجاد کرده است.

طالبی با اعلام اینکه ایمنی جاده برای مدیریت او خط قرمز است افزود: حفظ سلامت شهروندان در اولویت مطلق قرار دارد و دیگر نمی‌توان نسبت به این مسئله چشم‌پوشی کرد. کشاورزان باید با حساسیت بالا نسبت به هدایت صحیح آب زراعی اقدام کنند و دهیاری نیز موظف است با همکاری جهاد کشاورزی، نظارت مستمر و دقیقی بر این فرآیند داشته باشد.

در پایان این نشست مقرر شد اقدامات اجرایی برای بازسازی و هدایت فنی نهر کشاورزی ظرف مدت معین آغاز شود. همچنین بخشدار بلده هشدار داد: با هر متخلفی که با رهاسازی آب، ایمنی جاده را به مخاطره بیندازد، برخورد قانونی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.