نخودی: می خواستم رمضانوف را ببرم، اما نیامد!

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:54
محمد نخودی بعد از کسب مدال طلای مسابقات رنکینگ مغولستان گفت در هر وزنی که کادرفنی صلاح بداند، کشتی می گیرم.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نخودی، ستاره 25 ساله تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب مدال طلای رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان که برای اولین بار در وزن 86 کیلوگرم و یک وزن بالاتر از وزن تخصصی او رقم خورد، اظهار داشت: خداراشکر پس از ماه‌ها دوری از فضای مسابقات، عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتم و موفق شدم در یک وزن بالاتر به مدال طلا برسم. از نظر بدنی نیز شرایط خوبی داشتم و توانستم کشتی‌های قابل قبولی بگیرم.

او در خصوص عدم رویارویی با ماگومد رمضانوف در دیدار فینال گفت: دوست داشتم نبردی با ماگومد رمضانوف، قهرمان المپیک، داشته باشم اما متأسفانه او در فینال حاضر نشد.

دارنده پنج مدال جهانی کشتی آزاد درباره حضور در اوزان مختلف عنوان کرد: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و به عنوان سرباز ایران، در هر جایی و هر وزنی که صلاح بدانند، روی تشک خواهم رفت و تمام تلاشم را برای موفقیت کشتی ایران به کار می‌گیرم.

نخودی در پایان با اشاره به رقابت‌های قهرمانی جهان قزاقستان گفت: ان‌شاءالله امسال با شرایطی بهتر و متفاوت‌تر در مسابقات جهانی حاضر خواهم شد تا برای کسب ششمین مدال جهان و البته با امید به خدا برای رسیدن به مدال طلا بجنگم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.