اسرائیل به بیروت حمله کرد

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 17:14
ارتش اسرائیل با بهانه حمله موشکی حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی به پایتخت لبنان حمله کرد.

به گزارش خبرآنلاین، هفته گذشته پس از تهدید ایران مبنی بر هدف قرار دادن شمال اسرائیل در صورت حمله به بیروت، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که جلوی حمله به ضاحیه بیروت را توسط اسرائیل گرفته‌است.

در شرایطی که اسرائیل ظاهرا ادعای برقراری آتش‌بس در لبنان کرده‌بود، اما از هفته گذشته به صورت مرتب حملات هوایی اسرائیل ادامه یافت تا اینکه امروز نیروی هوایی اسرائیل ضاحیه بیروت را هدف قرار داد.

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند نیروی هوایی اسرائیل لحظاتی پیش حملاتی را در حومه جنوبی بیروت، معروف به «ضاحیه» که از پایگاه‌های اصلی حزب‌الله به شمار می‌رود، انجام داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و اسرائیل کاتس، وزیر دفاع، در بیانیه‌ای اعلام کردند که این حملات مراکز فرماندهی حزب‌الله را هدف قرار داده است.

آن‌ها اظهار داشتند که این حملات در پاسخ به حملات راکتی صبح امروز این گروه به شمال اسرائیل صورت گرفته است.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.