ترامپ: نمی‌خواهم لبنان بخشی از تفاهم با ایران باشد!

مشرق نیوز یکشنبه 17 خرداد 1405 - 17:18
رئیس دولت تروریست آمریکا مدعی شد که دوست ندارد که لبنان بخشی از تفاهم با ایران باشد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس دولت تروریست آمریکا لحظاتی پس از تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت، به ان‌بی‌سی نیوز گفت: خواستار این نیستم که لبنان بخشی از یک توافق کوتاه مدت با ایران باشد.

ترامپ در اظهاراتی متوهمانه و با رد احتمال بهره مند شدن ایران از حقوق خود که دولت تروریست آمریکا با فشار بر کشورهای دیگر مانع آزادسازی پولهای بلوکه شده متعلق به ملت ایران شده است،، سیاست خود در قبال مذاکرات احتمالی با ایران را تکرار کرد.

ترامپ مدعی شد که در هیچ چارچوب توافقی، پیش از حصول نتیجه نهایی، تن به کاهش یا لغو تحریم‌های ایران نخواهد داد.

رئیس دولت تروریست آمریکا بار دیگر توهمات و آرزوهای خود را تکرار کرد و مدعی شد که طرفین به توافق نهایی بسیار نزدیک شده‌اند اما این گفتگوها هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

ترامپ در سخنانی زیاده خواهانه در قبال تفاهم احتمالی با ایران ادعا کرد: فشار حداکثری بر تهران برای صرف‌نظر کردن از آمال هسته‌ای، اولویت اصلی واشنگتن در این توافق است.

ترامپ با نادیده گرفتن این حقیقت که این آمریکا بود که از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد، ادعا کرد که می‌خواهد یک شرط اضافه کند که تضمین کند ایران نمی‌تواند توافق را دور بزند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.