زیدآبادی: دستگاه رسمی تبلیغات کشور علیه هر نوع مذاکره سمپاشی می‌کند / مردم ما که از این دوگانگی پاک مبهوت و متحیرند، خارجی‌ها چه فکر می‌کنند؟

اقتصادنیوز یکشنبه 17 خرداد 1405 - 17:40
اقتصادنیوز: فعال اصلاح طلب نوشت: کسی دیده یا شنیده کشوری یک تیم رسمی بلندپایه را مأمور مذاکره برای ترک تخاصم با کشوری دیگر کند و دستگاه رسمی تبلیغاتی آن، شبانه‌روز مشغول سمپاشی و بی‌حیثیت‌سازی از هر نوع مذاکره و ترک تخاصم باشد؟
به گزارش اقتصادنیوز، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرامی خود با انتشار یادداشتی نوشت:
 
«آیا کسی دیده یا شنیده است که کشوری یک تیم رسمی بلندپایه را مأمور مذاکره برای ترک تخاصم با کشوری دیگر کند و در همان حال، دستگاه رسمی تبلیغاتی آن، شبانه‌روز مشغول سمپاشی و بی‌حیثیت‌سازی از هر نوع مذاکره و ترک تخاصم باشد؟
 
مردم خود ما که از این دوگانگی و دوپارگی در سطح حاکمیتی که ماهیتاً باید یکپارچه باشد، پاک مبهوت و متحیرند، خارجی‌ها چه فکر می‌کنند؟»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.