انتقاد نمایندگی ایران از بیانیه ضد ایرانی سازمان همکاری اسلامی

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 17:55
نمایندگی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی از بیانیه ضد ایرانی این سازمان ابراز تاسف کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی در واکنش به بیانیه ضد ایرانی سازمان همکاری اسلامی نوشت: بیانیه گزینشی و یکجانبه دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی که ریشه‌های تجاوز فعلی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران را نادیده می‌گیرد، بسیار باعث تاسف است.

نمایندگی ایران افزود: سکوت در قبال جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی ایالات متحده و رژیم اسرائیل علیه ایران و در عین حال شتاب در محکوم کردن اقدامات دفاعی ایران، نشان‌دهنده یک استاندارد دوگانه نگران‌کننده است که اعتبار و بی‌طرفی سازمان را بیش از پیش تضعیف می‌کند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه ایران در اعمال حق ذاتی خود طبق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد برای دفاع عمل می‌کند، آورده شده است: قطعنامه 3314، ضمیمه ماده 3، به صراحت حملات، محاصره و استفاده از خاک یک کشور برای اقدامات تجاوزکارانه علیه کشور دیگر را به عنوان اقدامات تجاوزکارانه تعریف می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.