دفتر نتانیاهو: ارتش اسرائیل حمله‌ به ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرد

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:03
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم تحت فرماندهی نتانیاهو و کاتس، حمله‌ای را در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دفتر نتانیاهو در توجیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به بیروت تصریح کرد، این حملات پاسخی به آتشباری حزب الله علیه اسرائیل بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از المنار، همزمان «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: نیروی هوایی این رژیم، اکنون یک اتاق عملیات در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

رژیم اشغالگر بعد از ظهر امروز یکشنبه، ضاحیه جنوبی را هدف تجاوزات هوایی خود قرار داده است.

این حمله در حالی صورت گرفت که ترامپ ادعا می‌کرد اجازه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را نخواهد داد.

رژیم اشغالگر از آغاز آتش‌بس در لبنان، بی‌اعتنا به این توافق هر روزه آن را نقض می‌کند و تاکنون هزاران نفر طی آن شهید و مجروح شدند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.