درخواست عارف از شهرداری تهران درباره مترو و BRT در پایتخت

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:29
معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار با شهردار تهران، رایگان‌سازی مترو و اتوبوس‌های تندرو را اقدامی مهم و قابل تقدیر دانست و گفت این طرح می‌تواند به کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مصرف سوخت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار با شهردار تهران، رایگان‌سازی مترو و اتوبوس‌های تندرو را اقدامی مهم و قابل تقدیر دانست و گفت این طرح می‌تواند به کاهش آلودگی هوا، ترافیک و مصرف سوخت کمک کند.

به روایت فارس، وی افزود:درآمد حاصل از صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چندین برابر هزینه‌ای است که برای رایگان‌شدن بلیت حمل‌ونقل عمومی پرداخت می‌شود. دولت برای همکاری در اجرای این طرح آماده است.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.