سه بازیکن خارجی به پرسپولیس OK دادند

خبرورزشی یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:36
خارجی های پرسپولیس برای اضافه شدن به تمرینات اعلام آمادگی کردند.

تمرینات پرسپولیس از فردا شروع می شود و این تیم به اولین تیمی تبدیل می شود که تمریناتش را آغاز خواهد کرد. مدیران پرسپولیس هم به همه نفرات خود اعلام کردند در موعد مقرر سر تمرین حاضر باشند. با این حال وضعیت خارجی های این تیم متفاوت است. اورونوف و سرگیف به همراه تیم ملی ازبکستان راهی جام جهانی شدند و نمی توانند در تمرینات شرکت کنند. قرار است اوسمار به همراه دستیارانش هم به زودی به ایران بیایند تا کار را در دست بگیرند.

در این بین وضعیت سه بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس که در جام جهانی نیستند، متفاوت است. شایعه شده بود که دنیل گرا، مارکو باکیچ و تیوی بیفوما جایی در برنامه های اوسمار برای فصل بعد ندارند. با این حال این نفرات با پرسپولیس قرارداد دارند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از آن ها خواسته تا چند روز آینده به تهران بیایند. نکته جالب اینکه هر سه بازیکن برای اضافه شدن به تمرینات اعلام آمادگی کردند و قرار است تا پایان هفته خودشان را به تهران برسانند.

اگر تصمیم بر انجام تورنمنت سه جانبه بین پرسپولیس، چادرملو و گل گهر گرفته شود، با توجه به غیبت تعداد زیادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس، این باشگاه به خارجی های خود نیاز دارد تا بتواند با بازیکنان بیشتری در این تورنمنت شرکت کند. از همین رو از همه آن ها خواست تا در تمرینات حاضر شوند و به این ترتیب فعلا خبری از جدایی این نفرات نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: نامه پرسپولیس به اوسمار ویرا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.