جهانبخش: این جام‌جهانی تجربه متفاوتی خواهد بود/ تمرکزمان روی بازی با نیوزلند است

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:45
تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: رقابت‌های این دوره متفاوت است و از الان تمرکزمان روی بازی با نیوزلند خواهد بود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، علیرضا جهانبخش پس از ورود تیم ملی ایران به تیخوانا مکزیک در گفت‌وگو با FIFA TV درباره چهارمین حضور خود در جام جهانی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. برای کل تیم تجربه متفاوتی خواهد بود و خدا را شکر این شانس را دارم در چهارمین جام جهانی حضور پیدا کنم. امیدوارم تجربه خوبی برای من و تیم باشد.

وی درباره اینکه چه قدر امیدوار است تیم ملی در نخستین جام‌جهانی ۴۸ تیمی تاریخ، برای اولین بار از گروهش صعود کند، گفت: خدا را شکر شرایط تیمی ما مثبت و خوب است. اردوی خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. در مکزیک هم به این سمت می‌رویم که تورنمنت خوبی داشته باشیم. قطعا هدف ما کسب بهترین نتایج است اما بازی به بازی پیش می‌رویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با نیوزلند است. امیدوارم بازی خوبی شود و در ادامه هم بتوانیم تورنمنت خوبی را رقم بزنیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.