جهانبخش: خیلی خوشحالم/ در مکزیک هم به این سمت می‌رویم

خبرورزشی یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:51
علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام جهانی ۲۰۲۶ تجربه متفاوتی است.

علیرضا جهانبخش پس از ورود تیم ملی ایران به تیخوانا مکزیک در گفت‌وگو با FIFA TV درباره چهارمین حضور خود در جام جهانی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم اینجا هستم. برای کل تیم تجربه متفاوتی خواهد بود و خدا را شکر این شانس را دارم در چهارمین جام جهانی حضور پیدا کنم. امیدوارم تجربه خوبی برای خودم و تیم باشد.

وی درباره اینکه چه قدر امیدوار است تیم ملی در نخستین جام جهانی ۴۸ تیمی تاریخ، برای اولین بار از گروهش صعود کند، گفت: خدا را شکر شرایط تیمی ما مثبت و خوب است. اردوی خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. در مکزیک هم به این سمت می‌رویم که تورنمنت خوبی داشته باشیم. قطعا هدف ما کسب بهترین نتایج است اما بهتر است بازی به بازی پیش برویم.  

بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با نیوزیلند است. امیدوارم بازی خوبی شود و در ادامه هم بتوانیم تورنمنت خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: درخواست قلعه‌نویی از فیفا: تشکر اما ناراحتیم!/ ۲ پیام مهم برای دنیا داریم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.