حمله صادق کوشکی به قالیباف؛ اسرائیل به لبنان حمله می‌کند؛ مسئول ایرانی می‌گوید اگر بیروت را زدند آن وقت نقض آتش بس است!/ مسئولین ما همراه لبنان نیستند

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 19:40
فعال اصولگرا گفت: مسئولین ما همراه لبنان نیستند؛ می گویند مشکل آنهاست و ما نباید خود را به خطر بیاندازیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  صادق کوشکی فعال اصولگرا در تجمعات شبانه خطاب به قالیباف گفت: مسئول ما می‌گوید آتش بس لبنان جزئی از مذاکرات است؛ فردا صبح  برای مذاکره به پاکستان می رود. بعد می‌گوید آتش بس لبنان جزئی از شروط آتش بس است؛ اسرائیل به لبنان حمله می‌کند؛ مسئول ایرانی می‌گوید اگر بیروت را زدند آن وقت نقض است!

وی افزود: نیمی از جنوب لبنان در تصرف اسرائیل است؛

کوشکی گفت: مسئولین ما همراه لبنان نیستند؛ می گویند مشکل آنهاست و ما نباید خود را به خطر بیاندازیم.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.