ادعای وزیر جنگ آمریکا: به‌زودی «توافق خوبی» با ایران حاصل خواهد شد/ در صورت شکست توافق، آماده‌ایم هر کاری که لازم باشد انجام دهیم

عصر ایران یکشنبه 17 خرداد 1405 - 19:46
طبق گزارش العربیه، آمریکا که همچنان به تجاوزات و اقدامات خصمانه خود در تنگه هرمز ادامه می‌دهد، وزیر جنگ این کشور از ایران خواست که کشتی‌ها در تنگه هرمز تردد کنند و «به آنها شلیک نشود».
وزیر جنگ آمریکا مدعی شد که به‌زودی «توافق خوبی» با ایران حاصل خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، «پیت هگست» وزیر جنگ آمریکا عصر یکشنبه در سخنانی ادعا کرد: به‌زودی توافق خوبی با ایران حاصل خواهد و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دستیابی به توافقی خوب با ایران پایبند است.
 
طبق گزارش العربیه، آمریکا که همچنان به تجاوزات و اقدامات خصمانه خود در تنگه هرمز ادامه می‌دهد، وزیر جنگ این کشور از ایران خواست که کشتی‌ها در تنگه هرمز تردد کنند و «به آنها شلیک نشود».
 
به گزارش ایسنا، در نتیجه آتش‌افروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و با تکرار حملات غیرقانونی علیه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران از ۹ اسفند ۱۴۰۴، مقامات جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند کلیه تردد کشتی‌ها از این آبراه مهم بین‌المللی که در مجاورت آب‌های سرزمینی و خط ساحلی قلمرو ایران واقع شده است، باید با هماهنگی ایران انجام شود و کشتی‌های مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها اجازه عبور نخواهند داشت.
 
وزیر جنگ آمریکا همچنین در پایان ادعا کرد: در صورت شکست توافق با ایران، آماده‌ایم هر کاری که لازم باشد انجام دهیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.