مس نیمی از راه صعود را رفت:/ نیمه‌نهایی لیگ‌حرفه‌‌ای بسکتبال و رویای بزرگ کرمان

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 19:54
دو تیم کرمانی بسکتبال ایران در نیمه نهایی مقابل تیم‌های نیروی زمینی و نفت گچساران شانس بالایی برای صعود خواهند داشت.‌

به گزارش ورزش سه، مرحله نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران با برگزاری دو دیدار حساس آغاز شد؛ چهار تیم برای رسیدن به فینال و صعود به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

در یکی از عجیب‌ترین نتایج این مرحله، تقابل تیم‌های نفت و گاز گچساران و گل‌گهر با تساوی ۷۱ بر ۷۱ به پایان رسید. این نتیجه به معنای آن است که دو تیم بدون هیچ برتری عددی، روز سه‌شنبه در بازی برگشت به مصاف هم می‌روند تا برنده آن دیدار مستقیماً راهی فینال و لیگ برتر شود.

در دیگر دیدار این مرحله، مس رفسنجان موفق شد با ارائه یک بازی حساب‌شده، تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه ۷۹ بر ۶۸ شکست دهد. این پیروزی با اختلاف ۱۱ امتیاز، دست رفسنجانی‌ها را برای بازی برگشت باز گذاشته است؛ آن‌ها حتی با شکستی کمتر از این اختلاف هم می‌توانند جشن صعود بگیرند.

2458332

حساسیت این مسابقات زمانی دوچندان می‌شود که بدانیم دو تیم فینالیست، علاوه بر رقابت برای جام قهرمانی، سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست می‌آورند.

دیدارهای برگشت این مرحله روز سه‌شنبه به میزبانی گچساران و رفسنجان برگزار خواهد شد تا تکلیف دو تیم صعودکننده به سطح اول بسکتبال ایران مشخص شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.